//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my diary . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here.

Status : single


Tagboard
Footprints here!



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Anis

aku lagi tak faham dengan kau !!





assalamalalum and helo , apa kahbar sume ? lame muni tinggal kan blog ini kan .
tadi muni bace blog someone niy , dy blogger baru . dy tulis jalan cerita cinta dy tetibe ada lah ayat ini " betina yang pendek lagi sial tuh ?  " best kan ayat ini muni suke sangat .
yes aku mmg pendek , gedik , kurang pandai , tak selalu sembayang aku sedar sum tuh ada dalam diri aku . kau tu penah sedar ke yg kau mmg tak lawa hahaha datang sekolah just nak melawa dgn bedak kau dah hitam tu hitam je lah , nak berbedak luk . ngee . sape yg bodoh sebenarnye ? kau kalo buat blog just nak bagitahu sume orang yang kau ada bf , ada masalah dengan aku tak payah kot . pastu nak kutuk kutuk aku , kau ingat aku kesah ke ? eh mmg tak lah kan . and then last "JADI MANUSIA KENA TERIMA HAKIKAT LAHH BODOH !" kan ! sape yg tak terime hakikat sebenarnye kau ke aku ? dah aku mmg nak jadi kan kau musuh aku so terime je lah and aku tak pernah suruh kawan kawan aku bermusuh dgn kau !!! kau pandai sangat ke nak cakap orang bodoh ?

# kelas pun same dengan aku ada hati nak cakap orang bodah , kalo kau kelas KJ aku tak kesah lah , naek kelas pun sebab kau ada masalah .