//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my diary . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here.

Status : single


Tagboard
Footprints here!



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Anis

macam bagos sangat !

assalamaikum and hi semua , sorry lame anis tak bukak and update blog ni . coz sekarang ni anis tgah busy , biasa lah budak SPM lah kate kan . hehe !

entey hari ni pasal someone yang rase diri die bagos , sebenarnye anis tak nak lah gaduh dgn die lagi tak die yang cari pasal suke-suke die je nak buruk-buruk kan family anis pastu ckp family anis sakai .
kau tahu ke maksud sakai tu apa ? kalo tahu cer bagi tahu aku , aku tak tahu ni ?  tak paham aku dgn aku ni lah org dah tak cari pasal dgn kau , kau pulak nak cari pasal dgn kau ! bagos sangat ke family kau ? nak cerita keburukan family aku kat org lain , kau penah tinggal dgn family aku ke ? tak penah kan ! so why kau nak cerita hal family aku kat org lain ! kau nak aku bukak cerita pasal family kau kan sebenarnye ! okey sekarang aku cerita pasal family kau yang banyak masalah tu . kau dah lah suke curi duit org kalo org yang tak kenal takpe ni kwn sendiri kan bodoh namenye tu ! pastu family kau dah suke pinjam duit org tak bayar-bayar pastu bangge lah tumpang kesenangan girl kau , kau ingat aku kesah ke ? tak kesah lah sikit pun tak ! entah ape-ape lagi pasal family kau aku pun dah lupe . and satu lagi kau ckp ape dgn kwn kau ? kau menyesal kapel dengan aku , aku seribu juta kali menyesal lah kapel dengan kau tahu tak ! 

# best ea cerita keburukkan family orang ? tak tahu ke family kau lagi teruk !